Tuesday, December 8, 2009

aku lambat pickup...

Salam.

post hari ini adalah tentang aku yang lambat pickup. ya betol, aku memang. sori la mun ku tok nang lambat pickup.. n minta maaf kpd suma yang kompom tersinggung ngan ku especially si dia kerana lambat pickup then aku sik tauk part ne ku lambat.. jujurnya aku sik tauk kerana aku sangat lambat pickup.. aku bukan org yang pandai, cerdik n pintar,. aku biasa2 jak.. bukan knek tok aku lambat pickup. p nang dari dolok2. dari segi akademik aku nang lambat dari zaman sekolah dolok. dapat no 1 nang sik pernah la.. mun sik cayak tanyak sapa2 yang pernah berkawan ngan ku. kompom cdak madah ku loz.. makin la dalam hal bergerek tok .. makin la ku lambat.. coz si dia juak tauk camne sejarah ku bergerek.. bila stat suma ya la..

topik sebenarnya stat ctok.. dari petikan blog si dia..lucu juak la coz aku tok loz..

"dulu, saia letak saia punya status "single", yup, tyme itu mmg lah saia single.. tp setelah btemu dgn dia kmbali after 3 months, tanpa ada hitam n puteh, fikiran saia bercelaru.. sbb itu saia letak "its complicated".."

dari dolok gik ku nang loz jak pikey apa benda itam puteh tok...lamak ku mikey.. memorandum ka? ..surat perjanjian ka? mun nikah ku dah madah ku nang mok nikah ngan nya.. ku gik lam usaha ngumpol wit bah... simok ku nikah k wit loan bank..byk org tua yang ku bertanyak madah sik bgs nikah k wit loan... paling bagus wit kumpol...baruk berkat.. lamak ku pikey... mok2 2 3 minggu li ku mikey pa benda itam puteh tok... dah ku konfess, dah ku ngajak...seh wak timbul ayat "itam puteh tok" ..

laz2 ku tauk... rasanya la... mun betol pemahaman ku pasal "itam puteh" ya,.. rasa nya si dia tauk la sine nak cek yang itam puteh ya... sori...sori,..
sori...sori,..sori...sori,..sori...sori,..sori...sori,..sori...sori,..sori...sori,..sori...sori,..sori...sori,.. sori...sori,..sori...sori,..sori...sori,..sori...sori,..sori... sori,.........
mek lambat nangkap...yala mak salu swoh makan kismis... k otak... harap maafkan kelambatan pickup diriku ini..


p/s : no matter what i'll love u always...

p/s no 2 : mek nak upload gambar p cable lupak mbak... aaaaaa itula akibat nya bila ahe turun kerja...

0 comments:

Post a Comment