Monday, February 15, 2010

Update

huhuu dimulakan dgn tetak hahohoho... salamelekom..

kepada sesiapa yang membaca blog tok... hehe happy chinese new year.. gong xi fa chai.. tadik ada org eksiden keta... yang ku igt nomo nya 8844 haha... sapa2 main nomo amik la nomo tok huahua..

wah... seminggu duak tok sangat bz gla woa.. mcm2 dipolah... beli tok beli ya.. rasa cam x akan abis jak duit hahahaha... amin!!! aku berdoa agar rezeki ku ngan famili n famili baru ku lak akan bertambah dan diperluaskan rezeki.. fuh.. pahal beli barang?? coz lamak tok aku idup sorang2 jak.. pastok aku akan idup berduak.. amin.. boring dah idup sorang... dah jumpa yang di maok..aku nk ajak nya idup lam dunia ku gik n aku masok lam dunia nya... after CNY tok arap2 semua berjalan lancar la... ku pun nebes juak... bukan nya sorang huhu... hopelfully semua berjalan lancar sampe bulan 5 lak... :) insyaAllah...

yajak la setakat tok... time tok pun cinta ku gik mandik ya ku amik peluang update blog hehehehe....

tata...


p/s: vee... i love u too syg... :)

0 comments:

Post a Comment