Thursday, February 4, 2010

Sowie..............

Ya, lagi sekali saya menyakiti hati si dia.. wah, saya memang terer.. :( .. kdg2 saya selalu bertanya kenapa saya terlalu pandai menyakitkan hati dia.. saya tidak sengaja...terlalu mengikut hati sendiri.. emosi... ya, kerana saya manusia yang tidak sempurna.. saya tau kamu masih marah dengan saya... bak kata orang sarawak 'moha' .. tambahan lagi kamu tidak ada bekalan.. lagi lah kamu 'moha'.. saya memang patut dipersalahkan.. saya mengaku bersalah.. saya mengaku saya bodoh di dalam hal ini..

saya minta maaf atas salah silap dan sikap saya.. saya minta maaf... tolong lah maafkan saya.. saya akan cuba tidak mengikut emosi lagi selepas ini.. saya berjanji akan cuba untuk mengelakkan diri saya dikuasai emosi.. saya akan buang sifat cemburu itu jauh-jauh. Lagi sekali saya minta maaf. Saya akan cuba tidak buat perkara tersebut lagi.. saya minta maaf..

yang benar,
oni.

0 comments:

Post a Comment