Wednesday, January 20, 2010

Tensen

Salam..

yala topik aritok.. waa..marek ku nerimak berita yg sgt tidak bagus.. aiyak.. pelaburan ku hancus.. ku dah sik tauk cne gik tuju ku.. walaubagaimana pun aku mesti dan akan mengotakan janji ku. .. aku yakin ku dapat..

dalam ku tensen tek.. ku tertemu benda tok lam tenet tek.. ku minat ngan ayat2 ya...

...bersyukurlah kpd org yg menyakiti hati kita,
kerana dialah yg menabahkan hati kita...

...bersyukurlah kpd org yg menipu kita,
kerana dialah yg meningkatkan pengetahuan kita...

...bersyukurlah kpd org yg x mengendahkan kita,
kerana dialah yg memupuk kita agar berdikari...

...bersyukurlah kpd org yg menyeksa kita,
kerana dialah yg menguji kesabaran kita...

inilah ujian yang Allah berikan padaku.. utk melihat sama ada aku mampu atau tidak memikul beban yang akan datang.. aku terima dugaanNya dengan redha.. aku akan fight gne2... memang ada kalanya aku rasa down gila2... shock bah.. tapi setelah bertafakur dan menelaah, aku dah dapat jalan penyelesaian nya.. aku benar2 terjatuh dan tersungkur...tapi itu lah yang akan membuat ku bangun semula dan melangkah ke hadapan.. aku mohon agar kau bersabar dan setia bersamaku... dalam susah ataupun senang.. kerana ketabahan ku juga perlukan sokongan..

0 comments:

Post a Comment