Monday, January 4, 2010

Apa yang ada pada aku..

1. aku sik pandei amik ati nya..
2. aku sik pandey tunjuk yang ku care pasal nya..
3. aku terer nyakit ati nya dgn benda2 bodo..
4. aku sik pandei nk dress up
5. aku sik hensem..
6. kata2 yang menyakitkan hatinya boleh padah slalu la klua dari mulut ku tok..
7. aku sik pandei berkata-kata..
8. aku sik menarik
9. aku slalu lambat/lembab/lambat pickup..
10. aku slalu sik on time..
11. aku tidak sempurna..
12. badan ku senang bau..

tapi...yang ku tahu..

1. aku ikhlas mencintainya seumur hidupku
2. aku merindui nya selalu
3. aku sikkan berhenti menyayangi nya
4. aku sikkan jemu dgn nyanyian nya..
5. aku sikkan jemu melayan kerenah nya..
6. aku sikkan berhenti untuk cuba dress up looking good untuk nya..
7. aku sikkan berhenti untuk amik ati nya seumur hidup ku
8. aku sikkan sayangi sapa2 kedak ku sayang nya,,
9. aku akan setia pada nya..
10. dalam hatiku hanya ada dia..
11. nya akan sentiasa sempurna dimataku..
12. aku sentiasa cuba untuk improvekan diriku untuk nya..
13. aku tauk..nyalah org yang sentiasa ku mau..

-me-

0 comments:

Post a Comment