Wednesday, August 19, 2009

Aku? Life?

L|fe... kejam tapi interesting. Awal madah ah, tok luahan aku jak tok.. sekda kenak mengenak ngan sapa2..

Ntahla ritok aku just nak menyatakan yang aku bersyukur dengan kejadian ku ini. Apa2 yang terjadi, telah terjadi, yang akan terjadi kelak aku redha. Terimak jak la...

Tapi aku tauk aku tok bukanla pande dalam akademik (betol ndak ka ejaan ya) ..
aku bukan org yang bijak pandai..
aku bukan la anak yang baik...but i'm trying my best to be one..
aku bukan la kuat agama...membaca yasin n quran slow2 jak kedak keta lamak marek...x sampe 20hp.. doa2 gik x afal hahahah...berekot gik dapat kepong keta ya hahahahaa...dah2...
balit topik..
aku bukanla keja pangkat tinggi or gaji besar gilababas...tapi aku syukur la ada keja huhu..
aku bukanla org yang ada good records dalam apa juak yang di ceburi nya..
aku tok bukan la terer dalam sukan...perut makin besar hahahahaha
aku tok bukanla org yang body fit, muka ensem, macho, bergaya, tampan, romantis, pandai berkata2 mulut klua bunga2, puitis, hahahahahahaha xmok ku hahahahahaha
aku xda harta yang kacak2 yang mahal2...
aku x juak terer dalam hal keja ku kinek tok..xjuak aku terer pasal pc,...
aku x belajar di tempat yang kaw2 pun...tmpat ku blajabiasa2 jak ...---yapun grade aher juak-salah dikpun la hahahahahahahahaha......balit ke topik asal..

hanya satu yang aku ada, ...yang aku miliki .....


muzik n gitar...
yajak yang aku konfiden molah... yajak kepandaian aku.. yajak bakat yang ku ada... yajak yang aku boleh polah dengan konfiden...walaupun byk org yang lebih terer muzik dari aku, tapi tok jak yang aku yakin aku tauk.. aku sangat2 bersyukur dgn Allah SWT di atas anugerah tok...satu-satunya kualiti yang aku tauk ada padaku.......n God, pls don't take that away from me....



mun org lain pande madah xda...ndak la ku tauk gik hahahahahahha

0 comments:

Post a Comment